Tot a punt per a la 4a edició del Face2Face

Una quinzena d’empreses i gremis de professionals ja han confirmat la seva presència a la quarta edició del Face2Face, que se celebrarà els propers 5 i 6 de maig al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú. La majoria de participants són firmes comercials de la comarca o vinculades d’alguna manera al territori, tot i que també n’hi ha de Barcelona i la seva perifèria.

La intenció del Face2Face és crear un punt de trobada entre empreses i universitaris, facilitant el coneixement mutu i futures contractacions laborals. No en va, la novetat d’aquesta edició serà l’enregistrament de videocurrículums, amb els quals els estudiants podran fer conèixer la seva trajectòria acadèmica i professional d’una manera més interactiva.

De moment, les empreses i els gremis que han confirmat la seva presència són: Prysmian, Protesa, Tecnocom, Idiada, Indra, Everis, Bosch, Bureau Veritas, Kuka, Mier, el Gremi d’Instal·ladors Autoritzats del Garraf, el Gremi de Constructors del Garraf i l’Associació d’Empresaris del Garraf.