Face2Face: 5 i 6 de maig al Campus UPC de Vilanova i la Geltrú

5 i 6 de maig de 2010 se celebrarà la quarta edició del Face2Face.

Un any més, el vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) esdevindrà el punt de trobada per empreses i estudiantat.

Face2Face és l’esdeveniment organitzat per l’EPSEVG   i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per posar a l’abast d’empresaris líders en innovació i tecnologia i  l’estudiantat de la UPC un espai de diàleg entre ambdós per afavorir l’apropament i la coneixença.

La novetat d’aquesta edició és la possibilitat que té l’estudiantat d’enregistrar el currículum, fer Videocurrículum. El videocurrículum és una eina innovadora basada en la interactivitat i socialització que trenca amb els patrons establerts. S’han organitzat uns tallers que mostraran cóm redactar un bon CV i que donaran pautes per a la seva gravació.

Us animem a participar-hi!

Inscriu-te!